January 24, 2009

I'm saddddd....why, why, why my friendddd....


Salam....
i'm now in a very bad mood...
dis because my pren, who is same skull with me last year had lied to me few days ago...
sya bkn pa, 'dia' ni slalu sngt tipu sya...
kat sklh nk tipu, kat rumah pown tipu, kat asrama pown tipu, dlm perbualan telepon pown 'dia' nk tipu, dan byk g r...
sya pown kdng2 meluat gila ngan peragai 'dia' niiii...
bkn pa...dia sniri kta memba mna leh tipu, kna jujur laa, saling mempercayai laaa, pa laa...
mcam pa g....omong2 kosong...tttuuuiiihhh...
tu kdng meluat gak nk smbg ngan 'dia' nii...
tp, bla pikiaq duk lima thn dah skali kat asrama tu, xsmpai hati nk kta meluat kat dia...
maklum laaa, maleh r nk sakit ati owng len niii...sbb duduk skali...so, sya pown sabaq ja la...nk wat camna...huhuhu
tp enth r...gue arap dia dpt berubah r...jgn r dia dok wat prngai gutu..nnt owng pown maleh nk dekat...

8 comments:

matt Dark on 24 January 2009 at 13:48 said...

weeiiii spa dia ank dok meluat ?? jng laa mrh nati ang cepat gemuk!!!! hahahahaa

Anonymous said...

haiz...mcm mana nie 'dya' da tpu pa?
cuba story skit 'dya' tpu pa?
mana taw kowt2 aku teqasa skali kes habaq dowk skali lima taun nieh...
we need 2 understanding ar...
so juz tell he lie u bout wat?

FaizRodzi on 27 January 2009 at 12:48 said...

spa yg anta mksudkn tu...
cba kongsi sk8 ngn ana...
member2 jgn cmni..

farhanN on 28 January 2009 at 02:09 said...

sapa tu??..story sket...aku ka satg..mampuih...

naimah on 1 February 2009 at 12:24 said...

pa kta ank gtau aku ja spa orang tu.. huhu.. aku ni penyimpan rahsia yang plg bagus di asia.. haha.. nanti aku tolong ank hantar dia kat pakar kaunseling tanjung rambutan..

..:Cha-Pik BiDi:.. on 1 February 2009 at 16:58 said...

maleh r nk crita psai ni g....
aku xmau berdendam....

Anonymous said...

bd....hg mmg lah bd yang aku kenai
Stai....!!! keep it up,Go forward!!!
Don tgk2 blakang anymoe,nnt eksiden..

FAtiN ThAniAh_YaT on 26 April 2009 at 02:24 said...

owh..
cam 2 ka?
hehehe..
jgn marah2..
nti kena jual..

 

..:Cha-Pik Zai-B-D:.. Copyright © 2008 D'Black by Chapik Bidi