February 22, 2010

Alhamdulillah..lma sngguh xbukak no!!!


Assalamualikum...
lma sngguh aku x bercoloteh di blog ni...smpaikn lpa plak ada blog...tu pon nsb bek da terbookmark kat bookmark toolbar tu...klu x, rsa xtringat dh nk bukak blog ni...memba aku faiz pn pringat kat aku sruh update blog...huhuhu...

So, bnda pa nk tulih naaa???uurrmmm, nk crita psai kehidupan uia mmglah byk xterkigha...xlarat nk tulih...hehehe...setiap ari ada ja bnda yg bermakna n bri pengajaran...ada yg stai teruk, da yg sedih teruk, da yg bez, da yg xbez n mcm2 lagilh...

Bru2 ni aku bru ja abeh final exam utk sem 2...da 5 sbjk aku amek sem ni...zap3, dah smpai final exam...Ya Allah, soalan dia ssh sngguh....tuhan ja yg tau...mgkin salah aku jgak kot sbb stdy last minit...hehehe...tp apa leh wat...dh lmabt dah...sma2 lh kta doa untuk result kta nnt...huhuhu...ni slh 1 g pengaran yg aku dpt...stdy last minit mmg frust n tensen...so, lpah ni kna lh aku stdy frequently n continuesly...huhuhu...

Jd lani aku duk kat umah laaa...cuti sem...yg xleh tahan tu, aku dpt cuti smpai 3 bln...perrrggghhh, lma sngguh, bleh beku otak aku bla msuk sem 3 nnt...aku pn xphm la uia ni...awat la dpa wat camni...buang msa ooo...asasi smpai dua thun...nnt kat main campus da lg 5 thun...lmbt laaa jwbnya nk abeh blajo ni...huhuhu..xpala, sbo ja la...apa nk wat...

Jadi , mkna katanya lani, kpd mmba2 yg nk kluaq ka, nk stdy ka(cceeyyyy), nk pa ka, ajak2 la kwn hmpa yg sorng ni...hehehee...okeh, krm salam kat parents hmpa n kwn2 hmpa nooo...
Asslamualaikum...


2 comments:

Natasha Athirah on 22 February 2010 at 11:44 said...

Salam..
hang ni biaq betoi, cuti 3bulan tapi msuk sem 3?
confius oke kepala ni, dh la system uia ni agak pelik ckit..
huhuu..
happy holiday,
jgn dok tgk tv je, blaja2 gak kt umah tu..:-)

Atiqah Mahzan on 29 March 2010 at 18:28 said...

bd jd suri rumah.

 

..:Cha-Pik Zai-B-D:.. Copyright © 2008 D'Black by Chapik Bidi